سلامت روان
سلامت روان

سلامت روان

مریم۵






سلام.شما راست میگید خودمم نمیخام بگیرم ازش دیروز گفتش همه خانوادش فهمیدن راستش دلم خالی شد ترسیدم ک اتفاقای بدتری پیش بیاد.......خوب یعنی دیگه باهاش در ارتباط نباشم؟میشه بیشتر توضیح بدید..



سلام عزیزم,من اول که شما ازمن مشاوره خواستید ,سعی کردم از راه احساس مسله تو حل کنیم ,چون به خاطر سن و سالت فکر نمیکردم بتونی انقدر منطقی فکر کنی,آفرین به شما,حقیقتا انتظارش رو نداشتم,حالا که منطقی به مسله نگاه میکنی راحت تر میتونم باهات صحبت کنم,ببین دختر خوب,اگر بتونی اینکاررو بکنی و واقعا الان که برات موقعیت بحرانیه از لحاظ تحصیلی,حواست رو متمرکز بر درس بکنی,خیلی خوبه,توی این راه از خدا بخواه بهت اراده بده,خیلی موثره,منم سعی میکنم هر راهنمایی که خواستی بکنم و در کنارت باشم توی این مسیر,جدیدا میخوام خط مشاوره ی تلفنی رو هم اندازی کنم,و اگر اینطور شد شماره تماسش رو میدم بهت که راحت بتونیم صحبت کنیم,چون مسلما تلفنی تاثیر گذار تر از نوشتنه,امیدوارم در این راه موفق باشی,در پناه خدا...

نظرات 2 + ارسال نظر
دعا و نیایش دوشنبه 22 دی 1393 ساعت 11:55 http://doa-niayesh.mihanblog.com/

باسلام، شما هم لینک شدید. فقط لطفا اسم وبلاگ من رو اصلاح کنید و دعا و نیایش بنویسید نه دنیای نیایش. ممنون

ما دوتا دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 13:36 http://khaterat-sarnevesht.mihanblog.com

سلام
امیدوارم حالتون خوب باشه
راستش من خیلی وقته دنبال یه مشاور خوب و البته خانوم توی شهرمون هستم اما متاسفانه هنوز پیدا نکردم . امروز خیلی اتفاقی به اینجا اومدم و خوشحال شدم
میشه درمورد کارتون بیشتر توضیح بدید؟؟؟ منتظر نظرتون توی وبلاگم هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد