سلامت روان
سلامت روان

سلامت روان

زیبا۱

سلام 
خدا خیرتون بده به خاطر این مشاوره ها.
من سپیده دانشجو معلم 23 ساله هستم که مشکلات خیلی زیادی دارم، نمیدونم از کجا براتون بگم.
من سه ماهی میشه که با پسر دوست مامانم که از بچگی میشناختمش عقد کردم اما اصلا راضی نیستم. من به خاطر سادگیش و به خاطر اینکه خیلی صادق و حرف گوش کن بود باهاش ازدواج کردم و فکر میکردم میتونم بعضی از رفتاراشو عوض کنم مامان و خواهرام هم خیلی اصرار کردن.
ما اصلا تفاهم نداریم من مذهبی هستم اما نامزدم اینطور نیست ، کاملا مشخصه که فقط پیش من نماز میخونه ، اون اصلا اجتماعی نیست ظاهرش مثل پسرای فشن امروزی میمونه. هر کسی نامزدمو میبینه میگه اصلا بهت نمیخوره که دنبال یه همچین آدمی بوده باشی.
خستم ، دائما بغض دارم و تو فکرم . همش به مامانم میگم تو مقصر بودی.
لطفا به وبلاگم بیاد و راهنماییم کنین.

سلام دختر با ایمان واعتقاد,امیدوارم همیشه مثل الان ایمان و اعتقاد تونو حفظ کنید,من قبل از هرچیزی چندتا سوال ازشما دارم,میشه دقیقا بگید از چه رفتارهایی از همسرتون ناراحت هستید؟لطفا لیست کنید و برام ارسال کنید,دقیق و واضح بنویسید,اجتماعی نیست یعنی چطوریه?همسرتون چند سالشونه؟شما معلم چی هستید و در چه مقطعی؟و راهنمایی که میتونم تا اینجای کار بهتون بکنم,قبل از هرچیز کسی رو مقصر ندونید حتی خودتون,این شرایطی هست که شما الان در اون قرار دارید و مقصر دونستن فقط باعث میشه کاری از پیش نبرید و اوضاع حادتر بشه,دوم اینکه اگر تغییر به تدریج وبسیار ارام اتفاق می افته نه توی سه ماه عزیز م,پس صبر داشته باش تا به کمک هم مسله شمارو بررسی کنیم و تغییراتی رو که میخوایید تا حدی,بله, تاحدی روی همسرتون اعمال کنیم,در ضمن اروم باشید و به من اعتماد کنید,چون تا لحظه ای که خودتون بخواهید به کمک خداوند در کنار شما هستم و تنهاتون نمیذارم,منتظر پاسخ شما هستم,درپناه خدای بزرگ باشید.

نظرات 1 + ارسال نظر
فطرتی یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 08:03 http://psycho950.blogfa.com

چرا جوونا فک میکنن با کسی ک ازدواج میکنن میتونن بعدا بعضی رفتاراشو تغییر بدن؟
ازدواج باین معناس که من این فرد رو همینطوری با همه ی این خصوصیاتش چه خوب و چه بد پذیرفته ام و پای مسئولیت این انتخابم می ایستم.
ماباید یاد بگیریم مسئولیت پذیر باشیم!!!!!!!!!!!!!!!!
البته با صبر و حوصله میشه بعضی چیزا رو درست کرد ولی با صبر و رفتار پسندیده..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد