سلامت روان
سلامت روان

سلامت روان

مریم ۴

خانم علیانی کجایید؟رفتم دیدمش.........میگه برات گوشی بیارم من نمیخام دوباره لو برم چی بهش بگم؟؟؟؟؟؟؟؟
 پاسخ:سلام عزیزم,امیدوارم در شرایطی هستی مثل قبل با هوش و ذکاوت و منطقی برخورد کنی,ببین عزیزم راه رو  داری اشتباه میری ,من درکت میکنم ,حق داری عاشق بشی,حق داری بهش فکر کنی,حق داری  بهش دلبستگی پیدا  کنی ,ولی حق نداری شرایط و محیط زندگیت و اینده و   اعتبارت رو فدای این احساس بکنی,این حس شما به حمیدرضا داره ناخواسته روی تمام زندگیت تاثیر میذاره و گوشی موبایل از حمید رضا یعنی استارت بی اعتمادی  خانواده و بعد از اون خیلی مسایل دیگه که ممکنه روی زندگیت تاثیر منفی بذاره,این راه رسیدن تو به اونچیزی که دوست داری نیست,انتهای کوچه ای که داری میری چیزی نیست جز یه تابلو با این نوشته"کاش اینطور نمیشد"ولی اگر میخوای به اون جمله نرسی فقط باید از یک کوچه ی دیگه بری,از یه راه دیگه,متاسفانه اینطور مکاتبه ای مشاوره دادن بسیار کم تاثیره,ولی من ادامه میدم ,چون شما راه دور هستید و چاره ی دیگه ای نداریم,با محمد رضا هم نمیتونم از طریق تلفن در ارتباط باشم,و فقط از این طریق و ملاقات در مرکز مشاوره امکانش هست,قراره در اینده نزدیک ,خط مشاوره تهیه کنم برای مشاوره ی تلفنی,در این صورت حتما به شما اطلاع میدم,گوشی موبایل رو هم بهتره از طریق جلب اعتمادت در خانواده دوباره به دست بیاد نه حمید رضا ...امیدوارم همواره در پناه خدا باشبد
نظرات 2 + ارسال نظر

اگردرزمینه عسل درمانی هم امری داشتید درخدمتم.

سلام.وب آموزنده و زیبایی دارید.از حضور ونظرات ارزشمندتون تشکروسپاسگزاری مینمایم.آدرس وبتون لینک شد.مفتخرم شما نیز لینک نمایید.موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد