سلامت روان
سلامت روان

سلامت روان

من فقط زمانی میتوانم در زمینه ای به کسی کمک کنم که خودم از آن عبور کرده باشم

خیلی وقت ها در گذشته برایم اتفاق می افتاد که وقتی کوچکترین مسئله ای برایم پیش می آمد،به اصطلاح  به آخر خط میرسیدم و دلم از همه چیز و همه کس میگرفت یا عصبانی میشدم، خلاصه که با کوچکترین مشکلی زندگی را برای خودم تیره و تار میکردم و نا امید میشدم و همیشه بازخوردی که از دیگران میگرفت این بود که مگر تو روانشناس نیستی؟از تو بعید است وخیلی سرزنش های دیگر که حالم را خرابتر میکرد!!!! 

نه اینکه امروز دیگر عصبانی نشوم، نا امید نشوم و...همه ی اینها باز هم در درون من هست، چون رسیدن به آرامش کامل یک شبه اتفاق نمی افتد ولی حداقل میتوانم بگویم سعی میکنم حالا که یک سری از قوانین زندگی را فهمیده ام با استفاده از آنها در مسیر درست قرار بگیرم و حرکت کنم وسعی میکنم  این حرکت تا پایان عمرم ادامه داشته باشد تا روز به روز آرامشم بیشتر شود و بتوانم دیگران را هم که از من کمک خواسته اند را بهتر ببینم و سعی در یاری آنها داشته باشم، از این پست به بعد هر روز قوانین کائنات را مینویسم  باشد که همیشه با ورود به  دسته بندی قوانین مرورشان کنم و بازی زندگی برایم لذت بخش تر شود



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد