سلامت روان
سلامت روان

سلامت روان

مریم۳

سلام خانم علیانی ممنون از توجهتون به مسئلم.راستش من ب هیچ وجه راه ارتباطی ای باهاش ندارم واسه همین نمیتونم بهش زنگ بزنم اما قراره پنچشنبه ببینمش.از امروز کارایی ک گفتیم موقعه درس خوندن انجام بدم انجام میدم ب روی چشم و نتیجشو بهتون خبر میدم امیدوارم بتونم.راستش من هم دلم میخاد اونا داشته باشم هم خانوادمو میدونم نمیشه اما از اینک تا دوساله دیگه فراموشم کنه یا اطرافیانش وادارش کنن میترسم البته جالبه اونم همچین ترسیو داره فک میکنه من فراموشش میکنم .نمیدونم دیگه چیارو بگم بهتون و چیا لازمه بگم...منتظر جوابتون هستم قوربونه شما

سلام عزیزم,درمورد درس همون کارها رو انجام بده,و اگر میتونی قرار رو بذار برای ۵شنبه ی بعد,بهتره این فاصله بیفته تا بتونی درست فکر کنی و منطقی باهاش صحبت کنی,علاوه براون تا ۵شنبه ی دیگه بیشتر راهنماییت میکنم که چی بگی و چیکار باید بکنی تا بتونی رابطه تونو به سمت ارامش و سلامتی پیش ببری,علاوه بر اون عزیزم میدونم که دوستت خیلی برات اهمیت داره ولی متاسفانه هنوز درجه بندی نکردی توی زندگیت و قدر و ارزش افراد مختلف رو کاملا نمیدونی,ولی نگران نباش ,من بخاطر همین درکنارت هستم که این اولویت ها رو توی زندگیت مشخص کنیم و خیلی کارهای دیگه...
باید طی این مشاوره ها در آخر به این نتایج برسی:۱-تعیین اولویت ها در زندگیت۲-تصمیم گیری درست برای ادامه دادن یا قطع رابطه,که اگر قطع کردی باید برای وقفه نیفتادن توی زندگیت بهت کمک حرفه ای بکنم و اگر ادامه دادی,باید بهتون راهکارهای حفظ علاقه و عشق رو بدم و رابطه ی سالمی رو بتونیم ایجاد کنیم۳-برگردوندن وضعیت درسیت به روال قبل و جبران وقفه و ضعفی که توی درسهات ایجاد شده,۴-تصمیم گیری برای برنامه زندگی آینده۵-حل مسایل دیگه , البته درصورتی که مسله ای غیر از این رو هم بخواهید عنوان کنید,این روال مشاوره ی ماهست ,فقط فعلا یک چیز رو حتما بهتون بگم و اون اینه که نه ایشون بلکه هر انسان دیگه ای که بیاد توی زندگیتون,نباید باعث بشه کوچکترین اختلاف یا ناراحتی یا بی اعتمادی بین شما و اعضای خانواده پیش بیاد,این رابطه میتونه به سمت موفقیت پیش بره فقط در صورتی گامهای درست برداری ,اگر بخوای من تو رو تا رسوندنت به هدف یاری میکنم به خواست خداوند,درضمن شما از کدوم شهر هستید؟
نظرات 1 + ارسال نظر
ایدا یکشنبه 14 دی 1393 ساعت 22:09 http://dokhtaranesorati.mihanblog.com/

سر بزن لفطا من اومدما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد