سلامت روان
سلامت روان

سلامت روان

مریم۱

سلام.من تازه وب شمارو پیدا کردم و خواستم مشکلمو باهاتون درمیون بذارمو ازتون کمک بگیرم من ی دختر 17 ساله ام ک مدت یک سالو نیمه با ی پسره هم سنه خودم دوستم.اما چند ماهیه مامانم فهمیده و گوشیمو گرفته اما من همچنان به دوستیم ادامه دادم راستش اون خیلییییییییی منو میخاد ن واسه ی روز دوروز دوبارم خودکشی کردو بار اخر دوروز بیهوش بود الان مامانم دوباره فهمیده که گوشی دارمو اونو گرفت پسره ام بدجور ب من وابستس هر چی بهش میگم دوسال صبر کن اخه مامانم اجازه داده بعد اینک درسمون تموم شد عقد کنیم اما نمیتونه صبر کنه همش خودشو ازار میده حالا بمن بگید چیکا کنم راستی درسه جفتمونم خوبه من نمونه ام اونم تیزهوشان.ممنون میشم کمکم کنید

سلام دختر باهوش,از شیوه ی نوشتن شما متوجه شدم که دختری هستید که بیش از سن خودتون فکر میکنید و قدرت درک بالایی دارید,باعث افتخاره که کمکی به شما بکنم,شما باتوجه به موقعیت و هوش بالایی که دارید مسلما میتونید بهترین شرایط ممکن رو برای ازدواج در آینده داشته باشید ومطمین هستم این مطلب رو خیلی ها بهتون گفتن وحتی شاید مادرتون هم اینو گفته باشه,ولی من کاملا شمارو درک میکنم و بهتون حق میدم که بخواهید دوست داشته بشید و دوست داشته باشید,به همین دلیل حرفهایی رو که همه میزنن اگر مسله تونو باهشون درمیون بذارید,نمیخوام بگم,و میخوام به صورت حرفه ای به مسله ی شما بپردازیم.یک پیشنهاد برای شما دارم,اینکه برای خودتون توی یک برگه یادداشت کنید که چه چیز این پسر باعث شده که شما دوستش داشته باشید و چه چیز در شما باعث شده اون به شما علاقمند بشه,اینرو اگر برای من ارسال کنید من میتونم کمک بیشتری بهتون بکنم,ودوم اینکه در یک برگه ی دیگه بنویسید اگر ازهمین لحظه رابطه تون رو قطع کنید چه چیزهایی رو از دست میدید,واگر رابطه رو حفظ کنید چه چیزهایی رو از دست خواهید داد,میخوام با این کار سبک سنگین کنیم و تصمیم درست رو بگیریم با کمک هم,درصورت ممکن اینها رو ارسال کنید تا بتونم به شما کمک حرفه ای بکنم,احتمال داره شما انتظار داشته باشید من طی چندجمله شمارو راهنمایی کنم ولی این تصمیم گیری برای اینکه تصمیم درست و پایداری باشه و بعدها پشیمون نشید نیاز به بررسی کامل داره,واگر کسی ادعا کنه میتونه با چند خط و یکبار مکاتبه شما رو به تصمیم درست برسونه,در حق شما و اعتمادتون کوتاهی کرده,منتظر پاسخ های شما هستم,درپناه حق باشید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد