سلامت روان
سلامت روان

سلامت روان

مشاوره رایگان

خوشحال..میشم..که نظر شمارو...ذرمورد ازدواجم بدونم
من فرهنگی..هستم..و32سالمه
قصددارم باهمکارخودم ازدواج.کنم؟؟؟ فقط..مشکل اینه..که اکثرا ازنظر طاهر مطلوب نیستن.
حالا.ما..موندیم


پاسخ

سلام دوست عزیز امیدوارم که حالت خوب باشه.
اول از هر چیز ممنونم که مشکلت رو با من در میان گذاشتی و اما جواب سوال:
چه برای خانمها و چه برای آقایون ظاهر همسر باید طوری باشه که دلنشین در چشم همدیگر باشن.همونطور که میدونین زیبایی نسبی هست یعنی ممکنه ظاهر یک خانم در نظر شما زیبا باشه ولی در نظر فرد دیگر زیبا نباشه.برای ازدواج هم معیار اولیه دلنشین بودن ظاهر همدیگر هست.شما ببینین می تونین اون خانم رو تحمل کنین و اینکه آیا می تونین در تخیلتان با او رابطه ی گرم و صمیمی داشته باشین؟اگر بتونین مشکلی نیست و می تونین برای ازدواج اقدام کنین.موفق و خوشبخت باشید.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم شنبه 17 مهر 1395 ساعت 15:27

با سلام من مدتی عقد کردم همسرم شکاکه رفت اومده منو کنترل میکنه با آیین رفتارش چطور برخورد کنم بهتره

سلام عزیزم، این مورد خیلی مهمی هست و شما حتما باید پیگیری بفرمایید از طریق متخصصان،سرسری از آن گذر نکنید و خودتان هم برای بهبود اقدام نکنید، حتما باید اقدامات شما علمی و حساب شده باشد، درصورت نیاز به مشاوره تخصصی و کامل به من ایمیل بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد