سلامت روان
سلامت روان

سلامت روان

تسلیت به طرفداران امید به زندگی و خداوند در همه حال..

سلام به همه ی دوستان عزیز,ضمن عذر خواهی به جهت به روز نکردن یادداشت ها به دلیل کمبود وقت و مسایل تحصیلی,در گذشت آقای مرتضی پاشایی رو به همه ی دوستداران هنر و انسانیت تسلیت عرض میکنم و امیدوارم روحیه و نشاط و امید این عزیز رو که در سخت ترین شرایط تلاش در حفظش رو داشتند رو الگو و سرلوحه ی خودمون درتمام زندگی قرار بدیم و نام ایشون همیشه ماندگار باقی بمونه...

نظرات 1 + ارسال نظر
فطرتی سه‌شنبه 4 آذر 1393 ساعت 09:04 http://psycho950.blogfa.com

سلام عزیزم . خوشحالم که باشما اشنا شدم.. مطلب قبلی جالب بود ولی چرا امکان ثبت نظر وجود نداشت؟
مطلب رو خودت نوشته بودی یا از جایی گرفته بودی؟ میتونم با ذکر وب شما اونو تو وبم بذارم؟ افراد بیشتری بخوننش! شما در کپی مطالب من کاملا آزاد هستید! راستی شما رو با افتخار لینک کردم و امیدوارم در رسیدن به اهدافت موفق باشی عزیزم

سلام خانم فطرتی,خیلی خوشحال شدم به وبلاگم سرزدید,بله ,مطلب از خودم بود و کاملا برگرفته از تحقیقات,خوش حال میشم اگه بذارید توی وبتون ,شما روبا اجازه لینک میکنم ,منم مطالب شمارو باذکر منبع کپی میکنم,امیدوارم شما هم موفق باشید دوست عزیز وجدید من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد